GastroPOS Klasyka
Program GastroPOS stanowi samodzielny program sprzedaży kelnerskiej i barmańskiej na ekranach dotykowych. Powstał w celu wyeliminowania ograniczeń funkcjonalnych, jakie stwarzało posługiwanie się na stanowisku kelnerskim/barmańskim kasą fiskalną.
Obsługa programu GASTRO POS przypomina pracę na zwykłej kasie z tą różnicą, że klawisze są wyświetlane na ekranie, a wybór potraw jest prosty i intuicyjny, przy tym nieporównywalnie szybszy. Identyfikacja kelnera następuje wg kodu lub z użyciem karty magnetycznej. System przewyższa ergonomią oraz swoimi możliwościami każdą kasę gastronomiczną.
Połączenie Gastro POSa z programem Gastro SZEF tworzy zintegrowany system rozliczenia gastronomii – od dostaw po sprzedaż i wydanie potraw.
Funkcje programu Gastro POS:
- obsługa poprzez ekran dotykowy
- identyfikacja kelnera kodem lub kartą magnetyczną za pomocą czytnika kart
- rejestracja czasu pracy personelu
- możliwość wprowadzenia systemu kasjersko-kelnerskiego (kasjer bonuje za kelnera – z pełną kontrolą rozliczeń)
- zakładanie nowych rachunków na stoliki, osoby lub grupy, zmiana obsługi stołu, łączenie lub rozdzielanie rachunków, otwieranie rachunków na wynos z dostawą lub bez
- stały podgląd rachunku
- całość menu na klawiszach bezpośredniego dostępu
- graficzna prezentacja lokalu – możliwość prowadzenia sprzedaży wprost z grafiku
- możliwość bonowania za pomocą kodu PLU oraz czytnika kodów kreskowych (w sklepie hotelowym)
GastroSZEF Klasyka
Program GastroSZEF prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich. Kontrolę zużycia surowców, na podstawie założonych kart kalkulacyjnych program wykonuje poprzez odpowiednie rozchody składników potraw, oblicza kalkulacje, marże, wsad oraz ustala zapotrzebowanie na surowcowe.
Ogromną zaletą programu jest możliwość współpracy z kasami rejestrującymi lub stanowiskami kelnerskimi POS. Pozwala to stworzyć całościowy, skomputeryzowany system rozliczenia gastronomii od dostaw surowców, obrotu wewnątrz firmy jak i kontroli rozchodów surowców z tytułu sprzedaży potraw.
Funkcje programu GastroSZEF:
- rozliczanie magazynów i zużycia surowców w lokalu gastronomicznym
- prowadzenie gospodarki wielomagazynowej
- obsługa firm posiadających wiele lokalizacji zdalnych (Gastro w sieci lokali gastronomicznych)
- pozwala na wprowadzanie dokumentów dostaw PZ, przesunięć międzymagazynowych MM, rozchodów wewnętrznych, z produkcji i ze sprzedaży
- informuje o przekroczonych stanach minimalnych, maksymalnych i zalegających magazyny
- prezentuje stany magazynowe bieżące i wsteczne
- prezentuje informacje o wszelkich zmianach stanów magazynowych
- pozwala na wykonywanie rozchodów FIFO ze sprzedaży wg zadanych receptur
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.