Subiekt NEXO

subiekt_nexo

Subiekt Nexo to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień.. Pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego.

Podstawowe możliwości Subiekta Nexo to:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo  i Rewizor nexo.
  • subiekt_nexo

    Istnieje wersja Subiekt Nexo Pro, która posiada dodatkowe funkcje takie jak:

    • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
    • definiowanie własnych raportów i wydruków;
    • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
    • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
    • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
    • definiowanie widoków dla użytkowników;
    • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
    • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
    • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
    • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
    • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
    • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
    • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
    • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
    • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
    • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
    • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
    • korekta kosztu dostaw;
    • subiekt_nexo

    • możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień;
    • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
    • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
    • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
    • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
    • kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
    • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
    • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
    • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
    • kompensaty wielowalutowe;
    • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
    • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
    • raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.
    • Subiekt NEXO 6 września 2017

Akceptujemy

Umożliwiamy zakup na raty

Kontakt:

Szczecińska 28A, 76-200 Słupsk
Telefon: (+48) 59 840 09 90
Fax: (+48) 59 841 42 82
Kom: +48 694 491 628 do 32

Punkty sprzedaży:

DARŁOWO

Com-Tel B. Szulc, W. Polskiego 64
Tel: 94 314 60 00

SŁAWNO

Sklep RTV W. Motowidło, J. Narodowej 1-3
Tel: 59 810 36 33