S4H POS
S4H POS to aplikacja sprzedażowa dla kelnerów, oparta na technologii ekranów dotykowych. Łączy się z wieloma drukarkami, pozwala szybko odnajdować każdy towar oraz umożliwia zaprogramowanie klawiszy funkcyjnych.
Dzięki S4H POS masz pełną kontrolę nad tym, co dzieje się w Twoim lokalu gastronomicznym. Sprawnie zarządzasz sprzedażą, rezerwacją stolików, stanem magazynowym, zamówieniami i tworzysz raporty.
System POS dla gastronomii ma szeroki wachlarz możliwości:
- współpraca z drukarkami zamówień oraz fiskalnymi, czytnikami kart klienckich i kodów kreskowych, systemami monitoringu, wagami, szufladami, zamkami elektronicznymi, a także z bramkami elektronicznymi,
- dzielenie lub łączenie rachunków,
- moduł bonowania pizz oraz zestawów,
- definiowalne formy rabatowania (również w oparciu o karty stałego klienta),
- obsługa kart prepaidowych,
- obsługa zamówień z dowozem (moduł delivery),
- rejestracja czasu pracy pracowników,
- graficzna prezentacja układu stolików w lokalu,
- definiowanie wydruków zestawień rozliczających zmianę,
- identyfikacja personelu za pomocą pomocą pinów lub kart.
S4H CHEF
S4H CHEF to przejrzysty moduł magazynowo-rozliczeniowy. Posiada zaawansowany system raportowania, integruje wszystkie współpracujące z nim moduły w jednym miejscu, a jednocześnie jest prosty w obsłudze. S4H CHEF pozwala zarządzać także siecią lokali.
Ponieważ poszczególne moduły oprogramowania S4H komunikują się między sobą i przekazują informacje, możesz wygodnie i całościowo kontrolować stany magazynowe, produkty oraz sprzedaż.
S4H CHEF daje Ci więcej możliwości:
- korzystanie z wielu otwartych okien jednocześnie (nie przerywasz wprowadzania dostawy, aby wykonać zestawienie stanów),
- przygotowywanie oferty dla klienta,
- planowanie marży i zysku,
- wystawianie faktur: pro forma, zaliczkowa, końcowa,
- możliwość eksportowania dokumentów i zestawień do plików: PDF, HTML, RTF, XLS, BMP, JPG,
- definiowanie dokumentów własnych lub zmiany w istniejących dokumentach (we wbudowanym edytorze)
S4H CHEF działa w oparciu o cztery sposoby prezentacji danych:
- dokumenty z możliwością definiowania własnych wersji opartych o przygotowane źródło danych,
- definiowalne widoki tabel z możliwością ich prostego porządkowania, grupowania, filtrowania,
- czytelne, graficzne wykresy,
- proste i intuicyjne tabele przestawne (kostki OLAP) z opcją zapamiętywania własnych układów, generowania wykresów słupkowych działających w technologii „drill-down” (od ogółu do szczegółu przez wybór słupka na wykresie).